Home

>

Retrobament
Davant del mirall
em retrobo en la calmai en la solitud
de retorn vers el mateix destí,
el mirall de la solitud
meva.
Havia dedicat aquest poema a Adrià Chavarria quan vaig publicar Taller Cézanne (2007) per celebrar el meu pas pel cicle de lectures poètiques que va impulsar i dirigir, Poesia i Copes a l’Espai Mallorca.
El vaig llegir anit al mateix lloc durant l’acte Adrià Chavarria en el record, poc després d’haver-ne enviat algunes fotografies preses sobre la marxa al feisbuc.
 

One thought on “>ADRIÀ CHAVARRIA EN EL RECORD

  1. Adrià Chavarria, a més de ser un gran escriptor, i una persona intel·ligent, era molt seductor, en el bon sentit, et portava a inquietuds intel·lectuals, i a altres inquietuds, sobre les quals no parlaré aquí. Un record per l’Adrià,
    Josep

Deixa un comentari

