Home

Cerca’m, si vols, en qualsevol terrassa.

Sóc un cul de cafè sense presses ni horaris

quan reposo en un lloc com aquest

aliena a la que era fa una estona.

La identitat?

                     I què, si vaig mutant

com l’ombra de les taules i cadires

a cada passa que la llum travessa.

Vine a cercar-me

                                o no, no cal que vinguis.

Sense tu la vida és neutra i sense arestes

que marquin els passatges del dolor

comptat per hores.

No vinguis, no em destorbis,

el café es el norte de los tristes.

M’agrada contemplar qui sóc ben des de fora.

És perillós abocar-se a l’interior.

 

De Aprenent a mirar. Fotografies de Quim Curbet (Girona: Curbet Edicions, 2011)

 

 

4 thoughts on ““Cerca’m si vols en qualsevol terrassa”

  1. Aquest poema te’l vaig sentir llegir a Girona i encara em va agradar més… a mi em destil·la una certa por a la introspecció, tot i que jo no sóc massa versada en poesia. En qualsecol cas, enhorabona pel llibre! 🙂

Deixa un comentari

