Home

Mediterrània. Fot. Frèia Berg, 2006

Només i únicament per obra del teu odi

que vaig encendre en tu per raó d’amor

sóc un mirall d’horror.

Perduda la bellesa, tinc pedra a la mirada.

Esguard de fred i mort em són identitat.

Has decretat la meva fi a mans d’heroi.

I, malgrat tot, no em pots arrabassar

el guany d’instants de pau

i el goig d’un bany aquest migdia de llum blava.

El sol encès em daura més les ales.

Memorial de platges. Premi Rosa Leveroni 1992 (1993)

One thought on “Bany de Medusa

  1. …el guany d’instants de pau… és l’expressió esplèndida del poema. Instants benèfics que ens ajuden a reprendre el camí.
    Poema preciós, Vinyet.
    Una abraçada.

Deixa un comentari

