Home

No puc dir, com el Dant, que el major dolor és recordar la felicitat en temps de desgràcia perquè la circumstància no és aquesta. Però no puc deixar d’enyorar la Cabina 3 que durant un temps llarg i de vegades difícil m’ha acollit i ha estat la meva base d’activitats acadèmiques, literàries i poètiques, i de projectes que naixien i que avui han arribat a terme, que vol dir el final. Per sort meva me’n queden d’altres que van si no per llarg, per mig termini. Mana tocar de peus a terra, amidar les forces i l’energia, seguir nodrint les il.lusions, els somnis i els projectes. Vaig guanyar un espai que ara ja és mític però que em resisteixo que es converteixi definitivament en un record.

One thought on “Cabina 3 (no és un adéu per sempre)

Deixa un comentari

