Home

 

images

 

Dissabte de maig, tarda clara i càlida de primavera. Faig feina al despatx; els dissabtes hi ha la calma que em permet posar-me al dia, pensar hores seguides i preparar la immediatesa del dilluns. Encara no m’he posat música: m’arriba la remor de la música que sona a la vora de la Torreta, les veus dels nens de la platja, i el xisclet de les orentes. Ja han arribat. Han tardat un parell de dies més que altres anys, sempre tan puntuals per Sant Jordi. Però l’altre dia ja les vaig sentir al capvespre. Ara ja sé que hi són. M’acompanyen la primavera i l’estiu, fins a Sant Jaume, volant pel blau sobre el blau.

Deixa un comentari

