Home

imgres

 

L’any 2000 vam publicar plegats Miralls de marbre (Editorial Mediterrània) perquè Josep M. Subirachs m’havia proposat fer un llibre plegats. Li vaig passar els meus poemes sobre mitologia i el món clàssic. Ell em va encarregar que parlés d’Hipàtia i vaig escriure el díptic “Visions d’Hipàtia” a la memòria de Maria Mercè Marçal. El llibre va ser presentat a Sitges per Pere Gimferrer. L’obra va tancar una de les meves etapes poètiques i forma part de l’iceberg en el que visc.

8 d’abril de 2014. Josep M. Subirachs, in memòriam.

One thought on “Miralls de marbre, amb Josep M. Subirachs

Deixa un comentari

