Home

Retorn a les platges de Terramar. En Josep Serra, de la productora Quimera, em proposa de prendre part en un programa que propera emissió per TV3, on compten amb la col.laboració de diversos escritors vinculats poc o molt a determinats indrets del país. Es tracta de triar algun text, poema en el meu cas, llegir-lo i mantenir una breu conversa amb el productor de la que després en triarà els millors fragments.

Tarda de sol i garbinada. He passejat pels còdols a la vora del mar, deprés he baixat a la sorra. He triat per llegir Cavalls i collaret (Suite de Terramar) perquè és el poemari que m’uneix més al meu paisatge. Perquè la poesia és arreu però la fem nostra en un lloc determinat.

La Frèia Berg ha tornat a fer fotografies. Era la tarda, un contrallum rabiós i bellíssim. Encara em queda un tros de platja salvatge on millor se senten els xuclets dels còdols i la remor incessant de la mar que parla per ells. I, de nou, la invocació al corall i l’ambre.

Deixa un comentari

